מה זה פינוק אמיתי? כנראה שכל אחד יענה תשובה אחרת על השאלה הזו. אבל לנו יש רק תשובה אחת: פינוק אמיתי זה לתת לגוף ולנפש שלך את מה שהוא צריך באמת, מנוחה אקטיבית והתחדשות פעילה. הכנו לכם לו"ז ליום שכולו פינוק! מתאים לזוגות, יום הולדת עם חברים ורעיון מקורי וכיפי למסיבת רווקות! תעצמו עיניים, קחו נשימה, מתחילים בדמיון מודרך של יום הפינוק המושלם!

אז קמתם בבוקר ויצאתם לחמי געש להתפנק ולנוח יחד. איזה כיף שזה במרכז ולא צריך לנסוע הרבה זמן כדי להגיע לחוויה הזו.
אתם נכנסים למקום, מחליפים את הבגדים שלכם בחלוקים לבנים ונעימים ונעלי בית רכות, שמים את הכול בצד ומתחילים להנות מהשקט ומהרוגע שעוטף אתכם.

ממה נתחיל? מסאג' נשמע לנו מעולה. קצת לפתוח את הגוף, לחמם אותו ולעשות לו טוב- הוא עובד קשה וללא הפסקה. בואו אחרינו, נכנסים לספא. אתם מרגישים את האווירה הפסטורלית והכפרית באוויר? זה אומר שהגענו לספא המרחצאות של געש – מרכז פינוק ומרגוע לגוף ונפש. כל יום אנחנו נשאבים להמולה ולקצב המהיר שסביבנו והגיע הרגע לעשות בדיוק ההפך. הספא מכיל 15 חדרים קסומים ושקטים שיתנו לכם להתנתק מהעולם. מגוון טיפולים ועיסויים רחב שתוכלו לבחור בהתאם למה שהגוף שלכם זקוק לו- ועכשיו? שכבו על המיטה ברוגע ותנו לצוות המטפלים המיומן של המקום לעשות את הקסם ולשחרר לכם את הגוף.

נהנתם? איזה כיף! לא חשבנו אחרת. אחרי שהטיפול הכניס אתכם לווייבים הנכונים, בואו נעבור לסאונה. כן בפנייה הזו תקחו ימינה, והנה אנחנו נמצאים במתחם הסאונות המפנק- 2 סאונות יבשות וסאונה רטובה לאפקט המזרז את חילוף החומרים של הגוף ומנקה אותו. מה אתם מעדיפים- יבשה או רטובה? אפשר גם את שתיהן. מרגישים איך כל שריר בגוף שלכם נרפה? מושלם.

הגיע הזמן לקצת מים, בואו נתקדם לעבר ארבע הבריכות הטבעיות במתחם, עשירות במינרליים ובמלחים הנובעים מבטן האדמה, עם מים חמים בטמפרטורות שונות וזרמים נובעים מדפנות הבריכה. אנחנו מזהירים, זה ממש ממכר. כנסו לאט ובזהירות רגל אחר רגל במדרגות הבריכה ותנו לחום של המים לעטוף את כולכם ולהתפשט לאט לאט בכל כלי הדם שלכם, שמתחילים לעבוד עכשיו במרץ בזמן שאתם עוצמים עיניים ונהנים.

אנחנו יודעים שזה קשה, אבל הגיע הזמן לצאת מהבריכה ולסיים במתחם הדושים של עיסוי מימי העשיר במינרליים, במלחים וגופרית בלתי נדיפה עם זרמים בלחץ חזק שיוצרים אפקט מרגיע ומבריא לעור, בדיוק כמו כל היום הזה.

בשביל פינוק אמיתי צריך גם לאכול טוב, במהלך היום מחכה לכם במתחם מסעדת המקום המציעה תפריט עשיר באוכל איכותי של דגים ובשרים ובית קפה המציע סלטי בריאות, כריכים מפנקים, מיצים טבעיים, מאפים טריים ומשקאות חמים וקלים לבחירתכם. יום פינוק או לא?