בין אם ספורט זה חלק בלתי נפרד מחייך ובין אם עשית את מנוי לחדר כושר ממש לאחרונה, כנראה שכאב של שרירים תפוסים הוא משהו שמוכר לך מאוד. שרירים תפוסים הם קרעים מיקרוסקופיים בסיבי השריר וברקמות החיבור כמו גידים ורצועות ולכן נוצרת דלקת מקומית ועלייה קלה בטמפרטורת השריר. אין ממה לחשוש, שום נזק רציני לא נגרם לך, אולי רק קושי לנוע בימים הקרובים והמון קריאות "איי" שיזרקו לאוויר. מי היה מאמין שלרדת 3 מדרגות תהיה משימה כל כך מאתגרת?
אז לא רק שיצאת לעשות ספורט, להזיע ולהתאמץ, אחרי זה גם הרגשת בכל צעד שעשית את כל הגוף שלך כואב. לא נעים. לפני שמתייאשים מעולם הכושר, יש מה לעשות! אין לך מה לדאוג, התפקיד שלך בחלק הזה הוא רק לשכב על המיטה ולא לזוז. על מה אנחנו מדברים? עיסוי ספורטאים.

כן, גם לספורטאים מגיע לנוח. האמת? בעיקר לספורטאים מגיע לנוח. ולא רק להם, אלא לכל מפרק ומפרק בגופם.
עיסוי ספורטאים הוא עיסוי שמתאים לספורטאים מקצועיים וחובבי ספורט פעילים והוא נעשה על ידי מעסה ספורטאים מוסמך. עיסוי ספורטאים הוא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל ספורטאי פעיל, מקצוען או חובב. בין אם לפני פעילות ספורטיבית מאומצת או לאחר פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. זמן העיסוי המומלץ הוא 45 דקות או 60 דקות. תלוי כמה עבדתם קשה וכמה תפוסים הגעתם.

נכון, שרירים תפוסים בונים ומשקמים את עצמם לבד והכאב עובר בעצמו לאחר כמה ימים. אז למה בכל זאת ללכת לעיסוי ספורטאים? העיסוי נועד  לשחרר שרירים תפוסים ומכווצים, אבל מעבר לכך, הוא נועד לשפר את הגמישות של המפרקים הנוקשים בעקבות הפעילות הספורטיבית, וגמישות היא דווקא לא משהו שקורה לבדו. השחרור הטבעי שחווים השרירים בגוף שלנו לא ישתווה ליד חיצונית של מעסה מנוסה שיודעת בדיוק באיזה נקודה לנגוע, באיזה זווית לתפוס ובאיזו עוצמה ללחוץ. יותר מזה, אפשר לראות את עיסוי הספורטאים כמעין 'ריסטארט' לשרירי הגוף ולמפרקים – תחושת השחרור וההרפייה שחווים בגוף לאחר העיסוי היא נקודת פתיחה טובה יותר לאימון הבא שלך, מנטלית ופיזית, ומעל הכל – למה לסבול כשאפשר שלא? כואב לך? לא נעים לך? הפיתרון לבעיה שלך קיים, וזה הפיתרון הכי משחרר ומפנק שיש.

בסופו של דבר, הגוף שלך שזוכה לעיסוי הספורטאי הוא גם אותו גוף שמרים כל יום משקלים, מתכופף, מתרומם, הולך, רץ וסוחב אותך ועבורך, היום ולתמיד. בתור ספורטאים שמשתמשים בגוף שלהם להגיע להישגים ולמטרות ודוחפים את היכולות שלהם לקצה, צריכים גם לדעת לדאוג לו כמו שצריך. לכן, כדי להעניק לו את המנוחה הנחוצה לו ואת הטיפול הראוי עבורו אנחנו ממליצים להשלים את העיסוי הספורטאי עם טבילה במרחצאות המים התרמו מינרליים חמים. המרחצאות כוללות ארבע בריכות טבעיות עשירות במינרליים ובמלחים, הבריכות הטבעיות מכילות מים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמי ג'טים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה. הטבילה בברכות הטבעיות והחמות מסייעת לספורטאים בכך שהיא מרחיבה את כלי הדם ומזרזת את תהליך הספיגה של המינרלים. חדירת המינרלים לכלי הדם, לשרירים, לרקמות החיבור ולמפרקים עשויה לסייע בהתאוששות רקמות הגוף, לשקם רקמות פגועות, לשחרר שרירים תפוסים ומכווצים ולזרז תהליכי ההתאוששות. כל ספורטאי וספורטאית יודעים כמה חשובה המנוחה וההתאוששות לגוף בדיוק באותה מידה שחשובה לו הפעילות.

כל מה שנותר לך לעשות הוא ללכת לאימון טוב, לתת את כל מה שיש לך, להיתפס כהוגן ולהגיע לעיסוי ספורטאים, מגיע לך, ויותר מזה- מגיע לגוף שלך.